Utmobbad från YA
En sjuk vändning: http://www.facebook.com/motelsix#!/photo.php?fbid=10150770541675359&set=a.10150770541660359.462164.592140358&type=1&theater
Det är ett öppet inlägg som alla kan läsa…
Med vänliga hälsningar Lisa

Det där liknar ju ***!! Jag är också säker på att de inte kan göra så och kan bara hålla med de andra: Anmäl dem! Så där får det inte gå till! Och gå till tidningarna om du orkar med det.

Det tråkiga är att YA satt det i system. Ifrågasätter man så åker man ut. Mig veterligen gick Lisa till tidningen, men reportern fegade ur. :o
Hur som helst är jag så jävla glad att det löst sig för dig Lisa! :)
Ett hett tips bara - skriv gärna ut LITE MER om vad artikeln ni länkar till handlar om. Visst är länkar bra, men jag vill kunna avgöra själv om det är värt att klicka på dem….
Ja det är för jäkligt. Jag berättar mer sen när jag orkar. Hoppas du ElLobo orkar vara lite extra duktig ett tag (det är du ju alltid). Känns lite hopplöst just efter allt detta. Tack och kram

#4: Ta du den tid du behöver, och låt inte detta bryta ned dig. Du har ju många här på din sida. Upp med hakan (lätt att säga …) och sköt om dig.

Lisa, strular äcklena ännu mer nu?
Nä, de sket väl i mig bara. Allt är helt sjukt skött, så det är jag som lär fajtas. Men orkar inte nu.