Helt och hållet rätt! Nazister har inget i facken att göra eller i Sverige överhuvudtaget!!

Vem sa att han var nazist? Facket går ut med att alla ska ha samma rätt, att alla är lika värda osv. Uppenbarligen ljuger dom. Diskriminering på hög nivå.
Jag säger det! Ni kan kalla det vad ni vill..men likt förbaskat är dom nazister!
Alla andra ska ha samma rättigheter ja..SD ingår inte i alla andra! Dom gör ju själva skillnad på folk och folk så varför ska dom ha lika rättigheter?
http://www.expressen.se/nyheter/sd-toppens-attack-skit-i-den-lilla-horan/
Detta är SD i sitt esse…

Men visst är det så enkelt att dra ett helt parti över en kam när ett fåtal missköter sig. Glömt bort moderaternas rasistiska uttalanden när man smyg filmade i valstugorna för några år sen? Alla partier har siktstövlar men alla partier är för den sakens skull inte skit. Dessutom tycker jag att det är väldigt trångsynt att anklaga en människa för att vara nazist pga en enda sak. Han är med i Sd. Precis lika illa som att säga att alla bögar har aids eller att alla invandrare är dumma i huvudet. Att sen använda sig av expressen eller någon annan blaska som bara skriver en massa skit som referens känns rätt tamt.
Tyvärr är det ju så att SD är och kommer att förbli ett rasistiskt och nazistiskt parti oavsett hur mycket dom än försöker tvätta bort det..det kommer att fortsätta komma upp till ytan vad dom tycker och tänker och vilken människosyn dom har!
Moderaterna och SD kan ta varandra i hand..same shit!
Och tyvärr är jag inte trångsynt det är bara det att jag inte går på dessa floskler om att SD inte är nazistiska och rasistiska! Haha men det är ju precis det som SD säger..homosexuella har aids och invandrare är dumma i huvudet! Det är väl illa? Eller beror det på vilka som säger det?
Men visst kan vi ta en annan sak..Kaliber p1. Men det är väl också något fel på det? :)
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1316&artikel=2747224

Jag tycker det är dubbelmoral att säga att ALLA ska ha samma rättigheter, men inte Sverigedemokrater. Vad är DET för människosyn? Vad hände med att alla har rätt till olika åsikter? Jag har vänner som är homosexuella och det svider lite när folk säger elaka saker om homosexuella, men jag vet att alla har olika referensramar. Vet en tjej som blev våldtagen av ett gäng invandrare för lite drygt 15år sedan. Hon är RÄDD för invandrare fortfarande men inte fan är hon rasist/nazizt för att hon inte vill att vi ska släppa in så extremt många i vårt land. Ska hon uteslutas från facket hon med? Jag har vänner som är invandrare som jag älskar av hela mitt hjärta, men jag tycker att sverige behandlar sina gamla på ålderdomshemmen fruktansvärt när man drar ner på personalen. Gamla människor ligger och gamla blöjor i flera timmar för att personalen inte hinner med alla patienter pga neddragningar, men att flyga hit annhöriga invandrare för miljoner har vi tydligen råd med. Politiker är dom största bovarna i sammanhanget som plockar ut höga löner och drar ner standarden för våra gamla. Förskolelärare går på knäna pga stora barngrupper och det finns inga pengar till att anställa fler. Här stänger kommunen privata förskolor och planerar att trycka in en massa barn på redan fulla kommunala förskolor för att det inte finns några pengar. Men nu ska kommunen bygga en flyktingförläggning, för det finns det pengar till. Jag är nog nazizt för att jag prioriterar våra äldre och mina egna barn före andra, eller?
Tycker du ska läsa på lite och tänka till lite, innan du ser ner på människor som inte ser saker och ting exakt som du. Alla ska ju ha samma rättigheter att uttrycka sina åsikter… eller kanske bara dom som tycker som du….
Nu när jag läser det du skriver slås jag av det att du inte har en aning om vad du pratar om! ?
Släppa in extremt många invandrare? Vad har du fått för siffror om det?
Javisst behandlas dom gamla fruktansvärt..men du verkar inte ha koll på varför!
Tack och lov att dom ska sänka lönerna för dom..eller iaf försöka! Finns ju redan ett parti som sänkt lönerna!
Varför stänger dom privata förskolr för då? Finns väl en anledning?
Bygga flyktingförläggning..javisst dom tjänar ju pengar på det bygget!
Jag prioriterar vård,skola och omsorg men skulle för den skull aldrig rösta på SD..

Tala gärna om för mig varför våra gamla behandlas dåligt.
Tala gärna om för mig varför kommunen inte vill skjuta till pengar till förskolorna så att dom privata tvingas stänga.
Tala gärna om för mig vart pengarna kommer ifrån som kommunen får för att bygga flyktingförläggningar. (För på dig antar jag att dom INTE kommer från våra skattepengar…)

Sen kan jag verkligen inte förstå hur man kan göra skillnad på folk och folk SAMTIDIGT som hela sverige pratar om att "Gilla OLIKA". Det handlar ju enbart om att man bara ska gilla olika kulturer. Man får inte ha åsikter som skiljer sig från andra! Då åker man ur facket.
Dom ansåg att han har en dålig människosyn utfrån partiet han är aktiv i. Men hur många människor finns det inte som sitter inne pga misshandel, rån, mord osv osv… Jag har aldrig hört talas om att någon av dom skulle ha blivit utesluten ur facket. Varför inte? Folk som kör rattfulla, misshandlar sina barn mfl borde ju inte heller ha rätt att vara med då! Man kanske ska dra det så långt och säga att alla som inte har fadderbarn i afrika eller betalar 100:-/månad till cancerfonden varje månad har en dålig människosyn och ska uteslutas också?
Det pågår en häxjakt efter folk som inte följer strömmen. Man skriker rasist så fort någon avviker från det "normala" tänket som media hjärntvättat oss med dom senaste åren. Folk som tänker annorlunda (eller lite längre än näsan räcker skulle jag vilja säga) blir förföljda och trakaserade. Man har börjat med ett beteende som är helt okej, mot dom som tänker annorlunda. Samma beteende man hade mot homosexuella förr i tiden och det var INTE okej att behandla dom så… men sverigedemokrater och andra som inte älskar invandringspolitiken är det lovligt att trakasera och skrika rasister till?
Nä vi såg hur det gick i Tyskland..eller hur? Där tänkte dom också annorlunda och hade andra åsikter..gjorde dom inte? Men det menar du inte är samma sak antar jag??
Men att ni tänker inte längre än näsan räcker..det gör ni tyvärr inte. Man kan hoppas att det tillslut går upp ett ljus för er också! Visst vore det bra om ni tänkte längre än näsan räckte..var det så då skulle vi knappast behöva ha den här dissuktionen!
Ja om du funderar på vilken människosyn SD har så kanske det kopplar varför dom tycker det? Fundera på vilken människosyn du själv har!
Dom som sitter inne för mord,misshandel,rån o.s.v kan jag ju säga inte är med i facket heller..vilket fack skulle dom vara med i? Men dom som tar sig ur det där och vill börja om från början ( För det mesta handlar det ju om dom som hamnat fel från början med diverse saker..t.ex droger).. Varför skulle inte dom kunna vara med för?
Men jösses det vore ju bra om ni kunde ha något rätt när det gäller invandrarpolitiken..men det har ni ju inte! Ni hittar ju för fasiken på det mesta. Ni har ingen koll på statistik..ingen koll på vad det kostar..ni bara gapar om något som inte stämmer! Skärpning!
Som att säga att det inte finns jobb p.ga invandringen..kom igen. Ni måste väl för tusan koppla varför det inte finns jobb för ungdomar? Jag kan viska til dig..(Fas 3..Alliansen) där har det stora problemet med Sverige och dom häringa blåbröderna till Moderaterna..SD. Eller varför åldre får ligga i blöjor(inte p.ga invandringen som SD vill ha det till) det stavas Alliansen!

Vill du vara vänlig och visa vart jag lagt fram felaktiga siffror eller statistik?
Ang kriminella så handlar det faktiskt inte bara om dom som sitter inne utan dom som gång på gång hamnar i häktet för hustrumisshandel tex, som hinner jobba i flera månader innan fällande dom ex.
Tyskland? Dom slaktade folk! Frågan är vem det är som inte har alla hästar hemma av oss två.
Jösses..du har verkligen inget lärt av historien du.. SD och Nationalistiska partiet(Nazistpartiet) i Tyskland har något gemensamt. Båda är fascistiska partier!
Och där tappade du allt!
Nu kan tråden låsas!

Visst har dom något gemensamt, men historien med judarna i tyskland skulle ju aldrig ens kunna upprepas i dag. SD vill inte ta livet av folk, dom vill bara inte ha alla invandrare här i sverige. Fascister eller ej så tycker jag att dom har en POÄNG (absolut inte allt dom säger) men folk vägrar ju ens överväga att lyssna på dom just för att dom är fascister.
Jag tycker att det som hände i tyskland är fruktansvärt och får aldrig någonsin upprepas! MEN det betyder ju faktiskt inte att vi måste ta in så många i vårt land. Varför är det så fel att hjälpa dom i sina hemländer för? Sen handlade inte första inlägget ett dugg om SD som parti utan om fackets agerande. Då jag anser att alla ska behandlas lika oavsett vad man har för åsikter! Yttrandefrihet är något som snart är ett minne blott i det här förbannade landet! Undrar varför?
Visst lås tråden, för här får man ju inte heller ha en åsikt som skiljer sig från medias riktning!